Škoda-kaland – az első közös kilométerek

Ez most csak egy nagyon gyors hétvégi előzménycikk, vagyis inkább beszámolóval egybekötött galéria lesz az első közös úthoz (és fotózáshoz) kapcsolódóan. A héten sikeresen levizsgázott a 105 S-ünk, megkezdődtek a próbakörök, és bár itt-ott még szükséges némi finomítás, de alapvetően rendben van az autó. Az első hosszabb, 150 kilométeres út gond nélkül lezajlott, most még egy futóműbeállításra/kuplungbeállításra lesz szükség, illetve akadt egy kis rejtélyes üzemanyag szivárgásunk, ami csak és kizárólag teletankolásnál mutatkozott, így hát vagy megoldjuk, vagy nem tankoljuk tele (nyilván utóbbi csak vicc).

Mindenesetre elkezdtünk gőzerővel készülni a nyári túránk főpróbájára, ami nem más lesz, mint egy látogatás a Mladá Boleslav-i Škoda-múzeumba, melyre a jövő hétvégén kerítünk sort, és még egy kísérőautót is kapunk a Duna Autó Zrt. jóvoltából, így egy egész kis csapattal vágunk neki az oda-vissza kb. 1200 kilométeres útnak! Minderről lesz még egy bővebb cikk néhány napon belül. Ha pedig minden jól megy, még egy plusz autós jellegű programot beiktatunk a csehországi hétvégénkbe, de ez maradjon most még meglepetés!

Addig is fogadjátok szeretettel ezt a néhány fotót az autónkról, kimentem a mezőtúri téglagyárhoz, a bejárat környéke tökéletes helyszín retró-fotózáshoz. Tudom, 1-2 műanyag elem még hiányzik (pótolni fogjuk), és a dísztárcsák sincsenek fenn (igazából eléggé el vannak anyátlanodva, úgyhogy azt sanszos, hogy csak a nyári túránkra kapja meg újrakrómozva). Viszont ami a lényeg, hogy minden apróbb tennivaló ellenére is szorgosan falja a tesztkilométereket az 1979-es 105 S a maga kis kedves tempójában, és már nagyon várjuk, hogy ellátogassunk vele a szülőhelyére!

Bense Róbert

Csatlakozzatok hozzánk Instagramon is, ha naprakészek szeretnétek maradni a Škoda-kalanddal kapcsolatosan!

A Škoda-kaland fő támogatói: Duna Autó Zrt.Suzuki Barta CégcsoportFortuna Bt.Vacer Trade Kft., Motoparts Webáruház, DS Car Autómentő Kft.

Címkék

Kapcsolódó tartalmak