Volkswagen Golf I. Cabrio (1980)

Az autóról egy pár technikai adat: 1980-as évjárat, 1.1benzin, 36kw (igazi fenevad), 4-es rövid váltó. Első tulajos volt, amikor hozzám került, egy kicsit kopottabb állapotban. 94000 valós km van benne.

Nyugdíjas korára már sokat pihen, csak találkozókra/ kiállításokra megy a gépezet, meg amikor párommal cabriozni akarunk. Teljesen eredeti kinézetét megtartotta az évek alatt csak egy új fényezés került rá ami a gyári színnel teljesen megegyező, gyárilag színre fújt elemekkel jött le a gyártósorról.

Lakatost még nem látott, még az eredeti alvázvédő van az alján ami sajna néhány helyen kopott az állítható futóműnek és a rossz utaknak hála. De egy rozsdamentes kis egyesről beszélünk. Porsche 928-as ról kapta a kerekeket 165/50 es gumikkal (csak hogy ne kelljen erőlködnie indulásnál). Gti váltógomb, gti kormány, szimpla lámpás rács, fift gyári füst lámpák, gyári színezett (zöld) üvegek és egy über brutál kipufogó vég mert csak ez volt otthon.

Beltérről pár szóban csak annyit, hogy gyári, nincs kiülve/kikopva stb. A hifiről egy 30 éves kazettás Balupunkt fejegység gondoskodik. A fő cél megtartani az autónak a gyárias jellegét és ha javításról van szó, csak a legjobb minőségű alkatrészeket beleépíteni.

Fekete Árpi

Címkék

Kapcsolódó tartalmak

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.