Opel Kadett D 1.3s (1983)
Opel Kadett “dénesem”, 1983-as motorral, 1.3s (olaj és füstmentes) motorral, 75 lóerő gyárilag, hengerfej módosítás után kb. 90. Sajnos mivel egyedül újítgattam, először még ilyen neon olyan tuning hülye homasitás dolgokat vettem rá. Aztán sajnos összetörtek. Utána felfújtam magam és kezdtem az építést.
Új ajtók, új sárvédők, új külső küszöbök, a középsőt 0,7-es lemezt kivágtuk, 2mm-es lemezt tettünk a helyére, így nem vetemedik. Kapott egy fényezést, üreg- és alvázvédlmet, új kipufogót. A motort én szedtem porrá, tömítések cseréje, hengerfejből 2mm levéve, karbit én újítottam fel, nem folyik sehol semmi. Új Astra féknyergek, új csövek vannak benne.
Váltóm van egy új állapotú hozzá, 5 sebességes, de majd ha a jelenlegi ötgangos tönkremegy akkor 2 óra alatt berakom az újat. 🙂 Új váltókulisszát kapott és rudazatot, kapcsolóval, holtjátéka 1mm. 🙂 15 colos Monza Cantony design alufelnit, ami sérülésmentes, horzsolás, ütés- és görgőzés mentes állapotú- ez is ritkaság. A tyúkhálót eredetire visszaalakítottam, az ülések kényelmetlenek voltak ezért egy 3-as BMW ülést kapott. Kadett D GTE műszeregységét kapta, amin van olajnyomás visszajelző, fordulatszámmérő, fékolaj elfolyás jelző, vízhőfok, illetve töltés jelző. Minden működik és pontos.
Nem kókányul, hanem eredeti kábellel kötve a műszeregységbe. Toronymerevítő nem csak optika, hanem érezhető is hogy merevebb lett. Szélvédő is új. Neonok lejöttek az aljáról és minden ami nem illett oda, ki lett szedve/dobva. Várok a belsejébe pár eredeti müanyagot, ami benne van kékesre van fújva, pl. a légbeömlő az utastérbe.
Hembi Geri