Piaggio Sulky SP50 mopedautó
Gondoltam, hogy közzétenném az én Piaggio Sulky SP50 mopedautómat. A gépet miután megvettem, teljes felújításon esett át, íme az eredmény, és a műszaki paraméterek:
ÁLTALÁNOS JELLEMZŐK: -A Piaggio Ape 50 3 kerekű platós teherszállító komplett hajtásláncát építették bele, -önhordó fém karosszériás (korrózióra hajlamos); -síküveges, 3 ajtós -állítható ülések; -pótkerék; -bontható keréktárcsák; -gyárilag Renault R4 GTL – R5 műszerfal/műszeregységek; -belülről állítható Fiat tükrök; -Fiat kilincsek; -Háromfokozatú ablaktörlő; -Ablakmosó; -Ajtónyításra is kapcsolódó fülkevilágítás; -fűtés; -ködlámpa; -kézifék visszajelzés; -fékolajszint visszajelzés; -rádiósmagnó beszerelhető; -elektromos önindító; -olajfürdős tengelykapcsoló; -elektronikus CDI gyújtás (Akkumulátortól független, vagyis mágnes) -utazósebesség: 40km/h -könnyen mozgatható kormány; -a kézi sebváltónak köszönhetően jó vezetési élmény; -üressúly : 300 kg; -Össztömeg : 515 kg; -Gumik : 4,00 x 10 4PR (4 vásznas) -4 sebességes váltó; -áttételes kormánymű; -Polski Fiat fékmunkahenger
Sulky SP50 KAT 2.generáció (1989) műszaki adatok:
HOSSZÚSSÁG: 2470 mm, SZÉLESSÉG: 1210 mm, MAGASSÁG: 1440 mm, TENGELYTÁV: 1520 mm , NYOMTÁV: 1080 mm, FORDULÓKÖR SUGARA 5,2 m, ZAJSZINT: ÁLLÓ HELYZETI: 85 dB, ELHALADÓ: 71 dB, MOTOR: 2 ütemű, 50 cm3 benzinmotor – Vespa robogó motor.
Teljesítmény: 2,2 kW 5250 fordulatnál 10,2-es kompressziójú 2 ütemű , léghűtéses keverékolajozású ( 1:50) benzinmotor. GYÁRTMÁNY: Sulky – olasz.
Pfundt Gábor