VW Caddy és a Schwable története – Zsóka István
Mivel a Caddym platója elég üres volt, így gondoltam egyet.
Mi lenne?! Hamár úgyis motoros vagyok, meg amúgyis begyűjtöttöm 3 Schwalbet itthonra, építhenék belőle valamit.2019-ben kiállítottam AMTS en. Úgy adódott visszahívtak 2020ra,így egyértelmű volt…
Nemsokkal 2019 Karácsony előtt szét is bombáztunk egyet egy kedves barátommal. A képeket mellékelem nektek.
Az egész építés kb 3 hónapot vett igénybe, mire talpra állt a motor ülés és egyébb csilli-villi kézműves kiegészítők nélkül.
Gondoltam akkor legyen Cafe-racer, de láss csodát sokan megszóltak, annak nem ilyen a kormánya!
Hát persze, hisz ez egy gyári Renthal Cross kormány! Mibe? Egy Schwalbeba? Gyorsgázkarral?
Igen!!!
2020 Márciusra kb. elkészült.
Mivel elmaradt az AMTS így maradt időm egy Diófa lábtartó elkészítésére, melyben szintén szerepet kaptak apró, de igen jelentős dolgok, ha a kinézetet nézzük. Mert jobban csillog mint, egy Stradivali!(Zenekedvelők elnézést a hasonlatért!)
Kapott még Jägermeister szelepsapkát, meg összeadva kb 15 cm ültetést. Mindezek után a klasszikus kinézet(amitől már jól elrugaszkodtam…) megtartása végett kapott egy szép krómos belső rezós kipufogót. Amitől plusz a direkt szürőtől és a gyorsgázkartól iszonyatosan veszi a levegőt…Mindene restaurálva lett inkább, bár mielőtt ismét megszólnának, nagyon sok figyelem lett fordítva a lehető legtöbb új dologra és nem felújításra.Így helyesbítenék….
A váz homokszórva lett és kapott egy antik szinterezést.
A blokk az teljes generálon esett át.
A páncélok homokszórás és lakatolás után kapták meg a Caddy LA1N Nevada Beige gyári színt.
Még hosszas órákat tudnék pötyörészni minden egyébről.
Remélem megnézitek a képeket azok többet mondanak minden szónál!
Köszönet az összefoglalóért, és hatalmas gratuláció a gyönyörű munkáért Zsóka Istvánnak!
a többi fotót itt nézheted meg: VW & Schwable
Kövess minket az Instagramon is:
RetróVasak Instagram
Csatlakozz a retrovasak.hu olvasói club csoportba te is:
RetróVasak olvasói club